Via Làctia sobre naufragi

Què li va passar a aquest vaixell? Una tempesta gegant que va colpejar la costa d’Argentina el 2002 el va portar a terra.
El vaixell abandonat, anomenat Naufragio del Chubasco, va naufragar prop de la ciutat gairebé abandonada de Cabo Raso (població: 1). El vaixell oxidat proporciona un primer pla pintoresc però una mica esgarrifós per al bell cel que hi ha al damunt. Aquest cel, coronat pel gran arc de la Via Làctia, mostra galàxies com ara el Gran i el Petit Núvol de Magallanes, estrelles com Canopus i Altair, els planetes Mart i Neptú i les nebuloses Llacuna, Carina i el Sac de Carbó.
La composició es compon de més de 80 fotografies preses a principis de setembre. També hi ha disponible una versió panoràmica de 360 graus. L’aventurer astrofotògraf informa que la part més esgarrifosa de fer aquesta fotografia no va ser el vaixell sinó la insòlita abundància d’erugues negres i peludes.

Passant el cursor per damunt de la imatge apareixen unes anotacions.

APOD    Etiquetes: